CARÀCTER ÚNIC
Quality està format per un equip de professionals que, dia a dia, treballen amb responsabilitat i il·lusió per oferir totes aquelles solucions en recursos humans que necessiten els nostres clients i perquè les persones que busquen treball, puguin tenir la seva oportunitat.
El nostre actiu més gran són les persones, i per aquest motiu treballem cada dia per aconseguir les sinergies necessàries entre els treballadors i les empreses unint repte i talent. I no oblidem la nostra gent, el pilar de l’empresa, els que han aconseguit fer créixer i consolidar un projecte amb honestedat, compromís, ambició i excel·lència: l’equip Quality.
Miquel Lorenzo
DIRECTOR GENERAL
Va fundar l’empresa l’any 1996 juntament amb el seu soci, Joan Manel Montaner. Amb el seu equip han fet créixer el projecte dia a dia amb l’objectiu de millorar la satisfacció personal dels treballadors que en formen part i oferir la qualitat i l’excel·lènc que mereixen les empreses que donen confiança a Quality Andorra.
Lídia Erill
Responsable Departament d’Administració i Comptabilitat.
S’incorpora l’any 2005 i des d’aleshores coordina el departament d’Administració i Comptabilitat. Gràcies a la seva tasca podem oferir als nostres clients una atenció ràpida i efectiva complinb amb les nostres responsabilitats laborals amb l’administració, sempre d’acord amb la normativa vigent.
Sílvia Zaffarano
Coordinadora de persones
S’uneix a l’equip l’any 2024 per coordinar els Serveis d’ETT (treball temporal) i la gestió dels monitors d’escola. Ajuda als candidats i treballadors al seu desenvolupament professional i presta una excel·lent atenció als clients.
Nerea Capel
Coordinadora Serveis de Neteja
Pertany a l’equip des del l’any 2021. S’ocupa de gestionar els serveis de neteja de l’empresa. Les persones son el seu actiu més important i és per aquest motiu que inverteix en el seu creixement personal i professional, creant els millors equips de professionals al servei del client.
Teresa Panicello
Cap d’operacions de neteja
S’incorpora el 2022 a l’equip per aportar la seva llarga experiència en el sector. Els seus objectius son atendre les necessitats dels clients i planificar rigorosament els diferents serveis.
Mònica Ruiz
comercial
S’incorpora l’any 2023, des de llavors coordina el Departament Comercial. Amb un tracte excel·lent i amable, s’encarrega d’atendre totes les demandes dels nostres clients, oferint solucions ràpides i efectives a qualsevol necessitat que pugui sorgir amb total professionalitat i diligència.
Dolors Capdevila
Supervisora de neteges
Després d’una llarga experiència en el sector, s’incorpora el 2024 com a supervisora de serveis amb la responsabilitat de seguir i coordinar les persones en el centre de treball.
Miquel Lorenzo
DIRECTOR GENERAL
Va fundar l’empresa l’any 1996 juntament amb el seu soci, Joan Manel Montaner. Amb el seu equip han fet créixer el projecte dia a dia amb l’objectiu de millorar la satisfacció personal dels treballadors que en formen part i oferir la qualitat i l’excel·lènc que mereixen les empreses que donen confiança a Quality Andorra.
Lídia Erill
Responsable Departament d’Administració i Comptabilitat.
S’incorpora l’any 2005 i des d’aleshores coordina el departament d’Administració i Comptabilitat. Gràcies a la seva tasca podem oferir als nostres clients una atenció ràpida i efectiva complinb amb les nostres responsabilitats laborals amb l’administració, sempre d’acord amb la normativa vigent.
Sílvia Zaffarano
Coordinadora de persones
S’uneix a l’equip l’any 2024 per coordinar els Serveis d’ETT (treball temporal) i la gestió dels monitors d’escola. Ajuda als candidats i treballadors al seu desenvolupament professional i presta una excel·lent atenció als clients.
Nerea Capel
Coordinadora Serveis de Neteja
Pertany a l’equip des del l’any 2021. S’ocupa de gestionar els serveis de neteja de l’empresa. Les persones son el seu actiu més important i és per aquest motiu que inverteix en el seu creixement personal i professional, creant els millors equips de professionals al servei del client.
Teresa Panicello
Cap d’operacions de neteja
S’incorpora el 2022 a l’equip per aportar la seva llarga experiència en el sector. Els seus objectius son atendre les necessitats dels clients i planificar rigorosament els diferents serveis.
Olga Iglesias
Dolors Capdevila
Després d’una llarga experiència en el sector, s’incorpora el 2024 com a supervisora de serveis amb la responsabilitat de seguir i coordinar les persones en el centre de treball.