CARÀCTER ÚNIC
Quality està format per un equip de professionals que, dia a dia, treballen amb responsabilitat i il·lusió per oferir totes aquelles solucions en recursos humans que necessiten els nostres clients i perquè les persones que busquen treball, puguin tenir la seva oportunitat.
El nostre actiu més gran són les persones, i per aquest motiu treballem cada dia per aconseguir les sinergies necessàries entre els treballadors i les empreses unint repte i talent. I no oblidem la nostra gent, el pilar de l’empresa, els que han aconseguit fer créixer i consolidar un projecte amb honestedat, compromís, ambició i excel·lència: l’equip Quality.
Miquel Lorenzo
DIRECTOR GENERAL
Va fundar l’empresa l’any 1996 juntament amb el seu soci, Joan Manel Montaner. Amb el seu equip han fet créixer el projecte dia a dia amb l’objectiu de millorar la satisfacció personal dels treballadors que en formen part i oferir la qualitat i l’excel·lènc que mereixen les empreses que donen confiança a Quality Andorra.
Lídia Erill
Responsable Departament d’Administració i Comptabilitat.
S’incorpora l’any 2005 i des d’aleshores coordina el departament d’Administració i Comptabilitat. Gràcies a la seva tasca podem oferir als nostres clients una atenció ràpida i efectiva complinb amb les nostres responsabilitats laborals amb l’administració, sempre d’acord amb la normativa vigent.
Fany Lopes
Coordinadora de persones
S’uneix a l’equip l’any 2020 per coordinar els Serveis d’ETT (treball temporal) i la gestió dels monitors d’escola. Ajuda als candidats i treballadors al seu desenvolupament professional i presta una excel·lent atenció als clients.
Nerea Capel
Coordinadora Serveis de Neteja
Pertany a l’equip des del l’any 2021. S’ocupa de gestionar els serveis de neteja de l’empresa. Les persones son el seu actiu més important i és per aquest motiu que inverteix en el seu creixement personal i professional, creant els millors equips de professionals al servei del client.
Teresa Panicello
Cap d’operacions de neteja
S’incorpora el 2022 a l’equip per aportar la seva llarga experiència en el sector. Els seus objectius son atendre les necessitats dels clients i planificar rigorosament els diferents serveis.
Mònica Ruiz
comercial
S’incorpora l’any 2023, des de llavors coordina el Departament Comercial. Amb un tracte excel·lent i amable, s’encarrega d’atendre totes les demandes dels nostres clients, oferint solucions ràpides i efectives a qualsevol necessitat que pugui sorgir amb total professionalitat i diligència.
Miquel Lorenzo
DIRECTOR GENERAL
Va fundar l’empresa l’any 1996 juntament amb el seu soci, Joan Manel Montaner. Amb el seu equip han fet créixer el projecte dia a dia amb l’objectiu de millorar la satisfacció personal dels treballadors que en formen part i oferir la qualitat i l’excel·lènc que mereixen les empreses que donen confiança a Quality Andorra.
Lídia Erill
Responsable Departament d’Administració i Comptabilitat.
S’incorpora l’any 2005 i des d’aleshores coordina el departament d’Administració i Comptabilitat. Gràcies a la seva tasca podem oferir als nostres clients una atenció ràpida i efectiva complinb amb les nostres responsabilitats laborals amb l’administració, sempre d’acord amb la normativa vigent.
Fany Lopes
Coordinadora de persones
S’uneix a l’equip l’any 2020 per coordinar els Serveis d’ETT (treball temporal) i la gestió dels monitors d’escola. Ajuda als candidats i treballadors al seu desenvolupament professional i presta una excel·lent atenció als clients.
Nerea Capel
Coordinadora Serveis de Neteja
Pertany a l’equip des del l’any 2021. S’ocupa de gestionar els serveis de neteja de l’empresa. Les persones son el seu actiu més important i és per aquest motiu que inverteix en el seu creixement personal i professional, creant els millors equips de professionals al servei del client.
Teresa Panicello
Cap d’operacions de neteja
S’incorpora el 2022 a l’equip per aportar la seva llarga experiència en el sector. Els seus objectius son atendre les necessitats dels clients i planificar rigorosament els diferents serveis.
Olga Iglesias
supervisora de serveis de neteja
Després d’una llarga experiència en el sector, s’incorpora el 2022 com a supervisora de serveis amb la responsabilitat de seguir i coordinar les persones en el centre de treball.