fbpx

POLITÍCA INTEGRADA

POLITÍCA INTEGRADA

 GRUP QUALITY ANDORRA amb la seva Política pretén assolir el seu objectiu principal, que és satisfer les necessitats i expectatives de les qüestions internes i externes, la qual consisteix en la implicació de tot el personal del Grup en base les activitats que es desenvolupen.

 

TEMPORAL QUALITY (Treball Temporal SL) - Prestació de Serveis de Treball Temporal

TQ SERVEIS (Neteges i Serveis Tècnics i de Qualitat, SL) - Realització de Neteges i Servei de Distribució

HOTELNET (Integració de Serveis Generals DET, SLU) - Serveis d’ Externalització de Neteges en hotels i Venda de productes, útils, consumibles i maquinaria per neteja.

MONTANER&ASSOCIATS (Quality Selecció i Formació SLU) - Serveis de Formació per empreses

 

Amb la finalitat de implementar i mantenir aquesta política integrada la Direcció General del GRUP QUALITY estableix, declara i assumeix les següents línies d’actuació:

  • Determinar les parts interessades internes i externes que són pertinents per al seu propòsit i la direcció estratègica les quals afecten la capacitat d’assolir els resultats previstos, tant per Qualitat, Medi Ambient i Seguretat i Salut en el Treball,
  • Proporcionar un marc de referència per establir els objectius Estratègics i de Qualitat, Ambientals i de la Seguretat i Salut en el Treball,
  • Compromís per l’acompliment dels requisits legals i altres requisits del Sistema Integrat de Gestió,
  • Compromís per proporcionar condicions de treball segures i saludables per a la prevenció de lesions i deteriorament de la salut,
  • Compromís per eliminar els perills i reduir els riscos per a la Seguretat i Salut en el Treball,
  • Compromís per la consulta i participació dels treballadors,
  • Compromís en la MILLORA CONTÍNUA del Sistema Integrat de Gestió,

La Direcció General del GRUP QUALITY es compromet a divulgar la política a tots els nivells de la organització i que aquesta estigui disponible a les parts interessades i entesa per els integrants de l’empresa.

 

Andorra la Vella 17 de juny de 2021

Miquel Lorenzo Gibert

Director Gerent del GRUP QUALITY

Equipo Quality

Miguel Lorenzo Gibert - Direcció General


Va fundar l’empresa juntament amb  en Joan Manel Montaner l’any 1996 i amb el seu equip han fet créixer el projecte dia a dia amb l’objectiu de millorar la satisfacció personal de les persones que en formen part i aconseguir la qualitat que mereixen els qui ens han donat la seva confiança.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Lidia Erill Buchaca - Responsable Departament d’Administració i Comptabilitat


S’incorpora l’any 2005, coordina el departament d’Administració i Comptabilitat. Gràcies a la seva tasca podem oferir als nostres clients una atenció ràpida i efectiva complint amb total legalitat amb les nostres responsabilitats laborals amb l’administració.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Whatsapp: +376 385 501

Fany Lopes - Coordinadora de persones


S’uneix a l’equip al 2020 per coordinar els Serveis d’Ett i la gestió dels monitors d’escola i transport escolar. Ajuda als candidats i treballadors al seu desenvolupament professional i presta la millor atenció als clients.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Whatsapp: +376 385 502

Toni Sànchez - Director Comercial


S’incorpora al 2020 a l’equip com a Director Comercial amb l’objectiu de conèixer les necessitats de cada client i dissenyar el serveis per donar les solucions mes satisfactòries. Te reconeguda experiència a Andorra tant en l’àmbit comercial com en la direcció d’operacions en serveis de Neteja.

Irma Bonet Pérez - Suport


Des de l’any 2014 gestiona Disfruta i Verdura Andorra, una empresa de la mateixa propietat ubicada en les mateixes oficines. En moments puntuals (alces de feina, vacances) dona suport als diferents departaments.

Antonio Magalhaes Nogueira - Encarregat de magatzem


Des de l’any 2015 fa arribar diàriament les comandes de productes sol·licitats pels nostres clients Hotelnet. El seu objectiu es oferir un excel·lent servei de repartiment.

Ana Mendes Ferreira – Coordinadora Serveis de Neteja, Cambreres Habitacions, Cuina i Hostesses


Pertany a l’equip des del l’any 2019, s’ocupà de gestionar els serveis de neteja de l’empresa del grup NETEGES I SERVEIS TQ , així com els de Treball Temporal cambreres d’habitacions, rentaplats, i els servei d’hostesses i promotores. Les persones son el seu actiu més important inverteix en el seu creixement personal i professional, creant els millors equips de professionals al servei del client.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Whatsapp: +376 385 504

Bruna Teixeira - Supervisora serveis de neteja


Després de mes de 10 anys com operaria de neteja a l’empresa , s’incorpora al 2021 com a Supervisora de Serveis amb la responsabilitat de seguir i coordinar les persones en els centre de treball.

Serveis Quality

Serveis ETT General


Serveis curt termini (menys de 2 mesos)

Servei ràpid: Procés de contractació exprés amb capacitat per resoldre necessitats amb un màxim de 48 hores.

Perfils de personal

Personal administratiu, personal per serveis de neteja, ajudants d'ofici, manipuladors, enquestadors, mossos, repartidors, hostesses, promotores, etc.

Serveis llarg termini (més de 2 mesos)

Servei de contractació de personal que requereix un procés de selecció amb previ anàlisi del currículum vitae i una entrevista personal dels possibles candidats.

Servei Contracte: Servei de contracte de personal de caràcter temporal. Realització d’una entrevista prèvia i anàlisi del currículum vitae.

Servei Contracte Futur: Servei de contractació de personal temporal amb la possibilitat que en un futur pugui tenir caràcter fix.

La contractació del candidat per part de Quality té una durada de 3 mesos, passat aquest temps, la persona queda a disposició de l'empresa sense cap càrrec afegit.

Servei Selecció personal: Servei de selecció de personal en el que la contractació es fa directament des de l’empresa client.

Perfils habituals

Personal administratiu, mossos o repartidors, manipuladors d'aliments, dept. d'hostesses etc.

Serveis Hostaleria


Disposem d'un departament especialitzat en el sector d'hostaleria que ens permet oferir un servei ràpid de contractació de cambrers de sala, personal de cuina i cambreres d'habitació i, resoldre ràpidament necessitats d'extres d'hostaleria.

L’agilitat i rapidesa es essencial a l’hora de resoldre les necessitats dels nostres clients. Des de l’any 1997 el nostre departament d’hostaleria gestiona aquests tipus de serveis per tal de donar la màxima qualitat.

Serveis TQ-Serveis

Serveis de Manteniment i Neteja


Manteniment i neteja de:

  • Botigues i centres comercials
  • Instal·lacions industrials
  • Comunitats de veïns
  • Despatxos
  • Establiments comercials
  • Finals d’obra
  • Vidres
  • Aparcaments

Servei de desinfecció amb equips portàtils de generació d’ozó


Oferim un serveis integral de neteja i desinfecció amb sistemes de generació de ozó, sistema que s’ha demostrat com mes efectiu i segur que d’altres sistemes amb desinfecció química.

La maquina genera ozó i el nostre personal neteja, desinfecta tot l'espai seguint estrictes protocols.

Serveis Domèstic


Oferim el servei de neteja i de planxa a domicili per a que gaudiu més del vostre temps lliure. Demaneu informació al telèfon 805 660 XXX ?

Descarregueu-vos el nostre fulletó (PDF 1,65Mb).

Servei de Distribució


Distribució de correu comercial i premsa en territori nacional

Repartiment de correu ordinari: inclou recollida de correu que es durà a terme cada matí de dilluns a divendres en un horari fix a determinar pel client.

Serveis complementaris: servei de certificats a correus, servei de lliurament amb avís de rebut, servei de lliurament de correu estranger a les oficines de Correus o a La Poste.

Repartiments Massius: el servei de repartiment es realitzarà a les adreces seleccionades pel client i amb el ritme de lliurament adaptat a les seves necessitats.

Repartiment de Premsa: Distribució de premsa nominal o per punts de lliurament.

Altres serveis de distribució: Consulteu possibilitats de distribució de qualsevol article per complicat que sigui, segur que tenim la solució.

Condicions Serveis Quality

Condicions de Contractació en Serveis de TREBALL TEMPORAL


Servei mínim

La durada mínima de cada servei és de 3 hores. En el cas de no arribar-hi, es facturarà el total de 3 hores.

Desplaçament

S’aplicarà una hora suplementària en els serveis realitzats fora dels nuclis urbans d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany que requereixin desplaçament. En els serveis al Pas de la Casa s’aplicaran tres hores suplementàries per desplaçament o una en el cas que l’empresa/usuària es faci càrrec del transport del personal.

Contractació Directa

L'empresa usuària del servei es compromet a no contractar directament els candidats presentats per Quality sense que hagin estat contractats a través dels nostres serveis durant tres mesos seguits. En cas que ho facin, ho notificaran a Quality i, a més del pagament dels serveis realitzats s’aplicarà la tarifa de selecció de personal (520€).

Responsabilitat civil

Els treballadors posats a disposició de l’empresa treballaran sota la responsabilitat civil de l’empresa usuària del servei i restaran sota la seva vigilància, control i direcció (pels serveis de treball temporal).

Normativa

  • El personal contractat no podrà realitzar més de 10 hores diàries o de 48 hores extra al mes per persona.
  • Les hores que sobrepassin a les 8 hores diàries o les 40 setmanals es consideraran hores extres. Les hores nocturnes seran les que es realitzin entre les 22h i les 6h quan la jornada ordinària pactada amb el treballador no inclogui aquests horaris.
  • Les hores extres es facturaran amb un recàrrec del 45% sobre el preu de l’hora (càlcul ponderat estimat de la mitjana del cost d’hores extres) i les nocturnes, amb un recàrrec del 20% sobre el preu de l’hora.
  • En els festius treballats segons el calendari oficial es facturarà el doble o triple de les hores treballades.
  • Els preus podran canviar en cas de modificació de les lleis laborals o de seguretat social o de l’aplicació de nous impostos al país.
  • Aquesta guia de serveis és un document informatiu. En cada cas es realitzarà un pressupost corresponent, que l’empresa/usuària del servei haurà d’acceptar i que serà el document vinculant pel que fa al preu dels serveis a realitzar.

Més articles...